Yoni & Lingam Massage

Om erotiska filmer

Yoni & Lingam Massage

InlÀggav Lisa ons 14 nov 2007, 19:29

Yoni & Lingam Massage artnr 9926
Ett jÀttebra tips pÄ ett erotiskt förspel. Killen kan massera tjejen och tjejen kan massera killen.
- Denna massage Àr vÀldigt erotiskt upphetsande, var riktigt avslappnad och ha rikligt med bra olja (föreslÄr Eros woman artnr 2500 som ger bra glid i massagen, den Àr utmÀrkt att massera intimt med och den ger inga flÀckar pÄ lakanen)
Det verkar vara orgasmgaranti pÄ denna massage ;) ;)
AnvÀndarvisningsbild
Lisa
Grundare
Grundare

InlÀgg: 452

Re: Yoni & Lingam Massage

InlÀggav Miniprillan tor 15 nov 2007, 18:10

Tack för tipset, har bestÀllt en nu och vÀntar med spÀnning. Blir nog en bra överraskning för min kille till helgen och förhoppningsvis för mej oxÄ!
AnvÀndarvisningsbild
Miniprillan
Upplyst
Upplyst

InlÀgg: 23

InlÀggav Lisa tor 15 nov 2007, 20:05

Kul! Skriv gÀrna och berÀtta vad ni tyckte om den.
Mycket nöje ;)
AnvÀndarvisningsbild
Lisa
Grundare
Grundare

InlÀggav superman tis 04 dec 2007, 17:24

Undrar om det Àr en porrig film eller mer erotisk film?
AnvÀndarvisningsbild
superman
Upplyst
Upplyst

InlÀgg: 17

InlÀggav Lisa tis 04 dec 2007, 22:14

Denna film Àr verkligen erotisk. Vacker massage som börjar med armar, ben, bröst och mage för att sedan komma mer runt de intima delarna.
Denna film kan verkligen rekomenderas till bÄde tjejer och killar. :D
AnvÀndarvisningsbild
Lisa
Grundare
Grundare

InlÀggav Miniprillan tor 06 dec 2007, 17:35

Wow!!!!!!
Nu har vi sett och praktiserat efter filmen och jag gÄr fortfarande som pÄ moln :D
NÄgot av det bÀsta som vi gjort tillsammans mÄste jag sÀga.
Skynda pÄ och skaffa filmen, ingen lÀr Ängra sig- Garanterad tillfredsstÀllelse
AnvÀndarvisningsbild
Miniprillan
Upplyst
Upplyst

InlÀgg: 23

InlÀggav Matilda mÄn 05 jan 2009, 12:08

Jag har velat ha den hÀr filmen sen jag lÀste produktbeskrivningen första gÄngen, den verkar jÀttebra och allting, men jag har inte rÄd att lÀgga pengar pÄ att köpa den :(
AnvÀndarvisningsbild
Matilda
Nybörjare
Nybörjare

InlÀgg: 5

InlÀggav Lisa mÄn 05 jan 2009, 14:02

- Se det som en lÄngsiktig investering ;) Om du tÀnker att du ska ha den i mÄnga Är, sÄ Àr det inte mÄnga kronor per Är.

Man har den kvar jÀttelÀnge. Man kan lÀtt se den massor av gÄnger och den Àr lika bra varje gÄng.
Man har otroligt mycket nöje och njutning med den.
Den frÀmjar hÀlsan (sex Àr bra för hÀlsan, motverkar depritioner och mycket mer)
Den ger lÀtt orgasm.
Man Àgnar sig verkligen Ät varandra med den hÀr filmen. (Vi har aldrig tidigare masserat varandra sÄ ofta som nu.)

499 kr Àr en del pengar, men hur mycket pengar lÀgger man inte pÄ klÀder? (man köper ofta klÀder som kostar 500kr och de anvÀder man inte lika lÄng tid) , smink, krogbesök och mycket mer som man inte har sÄ lÄng behÄllning av.
Oftast sÄ rÀcker det med att man tar den femhundringen frÄn nÄgot annat som man lÀtt brÀnner den pÄ, som man inte har lika mycket nöje av.
SÄ prioritera dig sjÀlv och din respektive - det Àr mitt rÄd till dig (jag har redan spenderat min femhundring pÄ filmen och det Àr den verkligen vÀrd mÄnga gÄnger om. Den har höjt vÄrt samliv och sexliv.

Matilda skrev:Jag har velat ha den hÀr filmen sen jag lÀste produktbeskrivningen första gÄngen, den verkar jÀttebra och allting, men jag har inte rÄd att lÀgga pengar pÄ att köpa den :(
AnvÀndarvisningsbild
Lisa
Grundare
Grundare

InlÀggav Lisa tis 24 nov 2009, 00:29

FramhÀver denna kanonfilm! Har du en respektive sÄ bara köp den - den Àr vÀrd varenda krona - jag lovar!
Hittills har jag aldrig nÄgonsin hört en enda negativ recension av de som köpt den. Glöm inte att köpa en flaska Eros woman glidmedel som du har till massagen.
http://www.lustjakt.se/Katalog/filmer/dvd_yoni_o_lingam_massage.aspx
http://www.lustjakt.se/Katalog/filmer/dvd_yoni_o_lingam_massage.aspx
AnvÀndarvisningsbild
Lisa
Grundare
Grundare

InlÀggav Claes tor 26 nov 2009, 19:50

Är ute efter en porrfilm med handling i inte rĂ„ porr utan en film som Ă€r bra kan nĂ„n ge ett tips .Visst alla porrfilmer gĂ„r ju ut pĂ„ en Ă€nda sak men de finns vissa filmer som har en bra handling i sig lite svĂ„rt att förklara men nĂ„n som vet nĂ„tt.Eller har du nĂ„n bra film Lisa som du kan rekomendera.
Sex behövs för att överleva.
AnvÀndarvisningsbild
Claes
Biten
Biten

InlÀgg: 32

NĂ€sta

ÅtergĂ„ till Erotisk film

Vilka Àr online

AnvÀndare som besöker denna kategori: Inga registrerade anvÀndare och 1 gÀst